Fordító

2013. június 19., szerda

Viszlát Norelia! Viszlát Metin2!



Több, mint fél év telt el a Norelia metin2 szerver indulása óta. A szerver sajnos nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket, sajnos nem sikerült jó szerverré változtatni ezért hosszú időhúzás után ma végül úgy döntöttem, hogy feladom a harcot és a szervert leállítjuk. 

Lehetne fejtegetni az okokat, hogy mi miatt nem lett sikeres a szerver, de azt hiszem felesleges. Én és a Norelia vezetősége anno konkrét elképzelésekkel vágott bele a szerver elkészítésébe. Tudtuk jól, hogy milyen jellegű és témájú szerverek a felkapottak mostanában, tudjuk, hogy milyen szerverrel lehettünk volna sikeresek, de mi mégis úgy gondoltuk, hogy a már sokak által bejáratott, temérdek egyforma szerver helyett inkább egy olyan alakítsunk ki, ami más, mint a többi, de mégis megszokott. Mi nem abban láttuk a lehetőséget, hogy az egész játékot átalakítsuk. Nem más pályákat, épületeket, NCP-ket, fegyvereket és egyéb tárgyakat akartunk betenni, hogy emiatt mindenki "tanulhassa" újra a játékot, hanem azt szerettük volna, ha egy igazi, eredeti szerverre hasonlító játékot tudunk megvalósítani Privát szerver jelleggel. 

Miért akartunk mi egy ilyen kétes kimenetelű dologba kezdeni? Azért, mert hittünk benne, hogy lenne igény ilyen jellegű szerverre azoknak a játékosoknak, akik a magyaron "nőttek fel", akik vágynának az ott megszokott játékmenetre, hangulatra, de valamiért otthagyták a magyar szervert ( Kitiltották, nincs jóban a Teammel ..stb.) és persze azt se felejtsük el, hogy főként miattam lett volna ilyen jellegű szerver. Miért? Mert a metin2-es pályafutásom alatt ezt szoktam meg, ez a természetes számomra és nem akartam én is újra tanulni a játék alapjait a rengetek változással. Szerettem volna visszatérni a régi világba, amit anno megszerettem annyi változással, hogy végre nem kellett volna heteket, hónapokat várni és könyörögni a GF-nek, hogy valamit javítsanak, változtassanak, tegyenek be a játékba. 

Minden terv és igyekezet ellenére úgy tűnik még sincs akkora igény az ilyen jellegű szerverekre, mint gondoltam és már a nevem se jelent elég "vonzó erőt" a játékosok számára, ez mondjuk főképp azért lehet, mert a P szervereken edzett játékosok vagy már nem is emlékeznek rám, vagy sose jártak a magyar szerveren, így eleve nem is ismerhettek. Minden esetre jó volt ezzel is szembesülni. 

Mit jelentett ez a szerver számomra? 
Az újrakezdés lehetőségét. Úgy éreztem vissza szeretnék térni a játék világába, ismét a régi dolgokkal foglalkozni, amik anno a mindennapjaim minden szabadidejét kitöltötték. 

Mit jelent számomra a szerver megszűnése?
Az újrakezdés sikertelenségét. Fontos tapasztalatokat szereztem azzal kapcsolatban, hogy már nem vagyok olyan, mint rég. A többéves kihagyás után sajnos be kell látnom, hogy kiestem a ritmusból, azok a dolgok, amik régebben rutinból mentek, mára a feledés homályába vesztek és újra kellett tanulnom a legalapvetőbb parancsokat, beállításokat, működési elveket is. Akárhogy is szeretném, be kell látnom, hogy már nem vagyok az az Asmodeus, aki anno a magyaron voltam. 

Ezek miatt úgy döntöttem, hogy végleg befejezem a metines pályafutásomat, sem játékosként, sem "Team tagként" nem térek vissza többé a Metin2 világába. 

Végezetül szeretném megköszönni mindenkinek, aki segített a Norelia létrehozásában, aki feljött játszani és aki egy ideig tartotta bennünk a lelket és biztatott mindannyiunkat. 

Továbbá köszönöm annak a rengeteg embernek, akiket a metines világból ismertem meg, többek a barátaim, ismerőseim lettek és néhányan a mai napig tartják velem a kapcsolatot. Sokat köszönhetek nekik és a Metinnek is!  

/notice Viszlát Metin2, Jinno, Chunjo, Sinshoo birodalom! Jó éjszakát, jó játékot mindenkinek! Ég veletek! - [GA]Asmodeus / [SA] Asmodeus
/inv 



Game Over






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése